Zasady i efekty diety bananowej.

Nowa dieta, to propozycja wywodząca się z Japonii. Jej nadrzędnym celem jest redukcja wagi i oczyszczenie organizmu. I rzeczywiście. Osoby, które stosowały się do jej zasad osiągały rewelacyjne wyniki w zrzucaniu zbędnych kilogramów. Ma kilka wariantów, zależnych od czasu jej trwania. Podstawą każdej z nich jest banan.

Do czego należy się zastosować?

Banan to główny składnik tej diety. Jemy go sporo. To jak dużo go zjadamy, zależy od tego jaki wariant wybieramy. Zasady dotyczące diety bananowej nie są skomplikowane. To jest prosta kuracja.

Trzydniowa dieta.

Krótka dieta. Dziennie możemy zjeść tylko 3 banany. Każdego z nich popijamy szklanką mleka o wysokiej zawartości tłuszczu. Do tego ważna jest woda. Pijemy jej około 2-3 litrów dziennie. Najlepiej by nie była gazowana. Efekt redukcji to minimalnie 3 kg.

Tygodniowa dieta.

Jest najbardziej wymagająca. Jemy tylko trzy razy dziennie. Nasz posiłek to rodzaj musli. Składa się z połówki średniego owocu. Do niego dodajemy 3 łyżki płatków owsianych, łyżkę miodu oraz szklankę naturalnej maślanki. Zamiast niej, może być naturalny jogurt. W razie uczucia głodu możemy pozwolić sobie na jedno małe jabłko, ale nie wolno go zjeść więcej niż dwie sztuki dziennie. Jabłko ma przede wszystkim zapobiegać zaparciom. Efekt redukcji to około 7 kg.

Miesięczna dieta.

Zasady dotyczące diety bananowej zaplanowanej na 30 dni są takie, że banany jemy tylko na śniadanie. Są to dwie sztuki, które popijamy ciepłą, niegazowaną wodą. Resztę posiłków komponujemy wedle uznania, ale nie mogą to być cukry, słodycze, słodkie napoje, słone przekąski, alkohole i nabiał. Poza tym nie możemy się objadać, a kolację zjadamy do godziny 20.00. Efekt redukcji to co najmniej 7 kg.

Korzyści jakie niesie dieta bananowa.

Jest ich naprawdę dużo. Spory i widoczny spadek wagi to cel główny. Dieta bananowa gwarantuje duży ubytek kilogramów w krótkim czasie. Poza tym wspaniale odtruwa. Ma właściwości oczyszczające organizm ze szkodliwych związków i toksyn. Pobudza układ pokarmowy. Zapewnia uczucie sytości i relaksuje. To za sprawą potasu, witamin i roślinnego błonnika. Dużą zaletą jest to, że w porównaniu do innych diet czujemy się na niej dobrze.

 

This entry was posted in Zdrowie.

About

You may also like...

Comments are closed.